В останні кілька місяців доволі почастішали скарги на державний банк "Ощадбанк", де більшість пенсіонерів нашої країни отримують пенсійні виплати. Скарги були і раніше, проте не в такій кількості.

В однієї українки виявилося купа проблем через розміри кредитних лімітів - її історія розтягнулася на довгі роки. Все почалося з того, що на роботі жінку змусили отримати банківську картку "Ощадбанку" для виплати зарплати - тут все і понеслося...

Про це стало відомо завдяки великому зверненню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Більш того, на моє питання, чи розпізнає банк який саме рахунок у мене відкрито, і чи має він спеціальний статут - зарплатний, фахівець банку зазначив, що так, рахунок є спеціальним, зарплатним.

Популярні новини зараз

Не знайдуть цього в машині – отримаєте штраф: що можуть перевірити копи

Юність стукає у двері? Оновлені мотоцикли "Ява" знову продаються в Україні, одразу 6 моделей

Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Показати ще

На моє запитання, на якій підставі мені, без рішення суду, було обмежено доступ до спеціального зарплатного рахунку - працівники не відповіли, тільки посилалися автоматично включатися. (Це в той час, коли 25.05 працівник колл-центру сказав, що блокування здійснено саме працівником (!) відділення, в якому здійснено видачу картки!!!).

Оскільки, не маючи жодних готівкових коштів, я де-факто, була, безпринципно, позбавлена коштів (до речі, власних) до існування! На підставі чого, я була змушена отримати кредитну картку.

Працівники банку запевнили мене, що закриття такої картки є безкоштовним. Закрити карту 26.05 (тобто в день її отримання) мені відмовили! Мотивуючи це тим, що краще закрити її 01.06.2021-після всіх нарахувань! Які, нібито "підтягнуться" до 01.06.2021. На запитання, які саме нарахування працівник банку сказала: "згідно з нашим тарифним планом". Виникає питання, так це закриття дійсно безкоштовне?!", - розповідає клієнтка.

Ощадбанк / скріншот з відео

Однак це далеко не все, що написала українка:

Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Відгук незадоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, не в "Укрпошті", а через картку: українцям розповіли, як і коли доведеться отримувати заслужені виплати.

Як повідомляв Знай.uа, українець підловив "Ощадбанк" на космічних комісіях: "Такого немає в жодному банку".

Знай.uа писав, "Якщо не надійде платіж...": українка з карткою "Ощадбанку" потрапила в підступну пастку шахраїв.