Українець поскаржилася на непрофесійну роботу «Ощадбанку», який вимагає сплатити борг за обслуговування неактивного рахунку. Про це він написав на сторінці сайту «Мінфін».
«Близько двох років тому я відкривав рахунок в банку, яким я покористувався приблизно один рік. За цей час я зрозумів таке: будь-які важливі операції не здійснюються онлайн; закриття/відкриття рахунків проводяться тільки у відділенні, де ви їх відкривали; зміна умов тарифного плану - потрібно йти знову у відділення», - зазначає колишній клієнт фінустанови.
Такі умови не влаштували клієнта, і він не користувався своїм рахунком. Однак банк нарахував на рахунок, яким не користувалися понад рік, комісію в розмірі 20 грн, після чого через 15 днів нарахував комісію в розмірі 180 грн.
«Мовляв за те що я не сплатив комісію по обслуговуванню рахунку, яким я не користувався», - скаржиться громадянин.
Він також розповів, що ситуація стала вкрай абсурдною, коли в службі підтримки йому повідомили, що неактивний рахунок без заборгованостей має бути закритий автоматично. При цьому незрозуміло, як рахунок може бути неактивним, якщо треба платити за обслуговування 20 грн.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Закрити рахунок через інтернет також відмовилися – для цього треба йти до відділення, де рахунок було відкрито.
«Банк дере з клієнта кошти за обслуговування рахунку, навіть якщо клієнт не користувався ним, а можливість закрити його є тільки у відділенні банку, тобто якщо ви не маєте можливість з’явитись в банк, то він буде нараховувати вам постійно комісію, та буде мати можливість блокувати ваші рахунки в інших банках в майбутньому. Не рекомендую нікому не зв’язуватись з цим банком, який не поважає своїх клієнтів!», - обурився чоловік.
У відповідь банк спробував виправдатися, однак у коментарях зазначили, що комісія знімається навіть за неактивність рахунку впродовж місяця – в розмірі 10 грн.
Нагадаємо, у клієнтки Приватбанку спробували зняти гроші без її згоди: "Перевіряти ніхто не буде"
Як повідомляв " Знай.ua", киянка не може скористатися рахунком в Ощадбанку, відмовляються знімати арешт: "Дві постанови".
Знай.ua писав, клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "Ні крайніх, ні винних"