Українці все частіше почали скаржитися на роботу банків. Цього разу клієнтка "Ощадбанку" поскаржилася на обслуговування оператора відділення.
Відповідний відгук клієнтка опублікувала на сайті Мінфін.
Як розповіла жінка, то вона звернулася до відділення банку, щоб заповнити заявку на приєднання до іншого постачальника газу.
Клієнтку неприємно здивувало "не дружелюбне" обслуговування. За її словами, оператор показувала повну неприязнь, а за заповнення заявки нав'язала страховку в сумі 30 гривень.
Після відвідування банку жінка зателефонувала на гарячу лінію газової компанії і дізналася, що ніяка страховка не потрібна.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
"Кременчук, відділення Ощадбанку м. Кременчук, вул. 1905 року, спеціаліст Данченко о. м.
Звернулася з приводу заповнення заявки на приєднання до іншого постачальника газу.
Обслуговування, м'яко сказано, не доброзичливе, всіляко показувала неприязнь. За заповнення заявки нав'язала страховку в сумі 30грн. Після звернення на гарячу лінію компанії газу, дізналася, що страховка не потрібна!!! Підсумок стрес і зіпсований настрій на звістку день!",- написано у відгуку.
У банку відреагували на відгук і попросили вибачення за ситуацію, що склалася, але уточнили, що хотіли б її перевірити детальніше.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Українець з карткою " Ощадбанку "через кілька гривень отримав пригода на довгі місяці:" не лізьте в болото..."
Як повідомляє портал «Знай.иа» "Ощадбанк" вивернув з Клієнта "штраф" за вчасно погашений кредит: "логіки нуль"
Також «Знай.иа " писав, що Ощадбанк вимагає гроші за оформлення соціальних карт, кияни не задоволені: "шахраї"