Українець розповів, як хотів поповнити карту Монобанку через термінал ПриватБанку. Йому потрібно було поповнити карту на 60 000 гривень, але під час цього термінал вибив помилку.
Про це він написав на сайті Мінфіну.
Чоловік авторизувався в терміналі за допомогою картки для виплат від ПриватБанку, після чого вказав суму на яку потрібно поповнити картку. Варто відзначити, що термінал не вказав, що переказ на карту іншого банку можливий в сумі не більше 4999 грн.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Після зазначення реквізитів було чітко і ясно написано - переказ не більше 149999 грн. - думаю - ок, підходить. Далі термінал почав приймати мої грошові знаки без будь-яких проблем і підказок і / або повідомлень. Після внесення всієї суми (не більше 70 000 грн) Я побачив повідомлення про те, що сталася помилка, зверніться в банк для повернення коштів", — розповів він.

Після цього українець зателефонував на гарячу лінію банку, де йому повідомили, що заявка на повернення грошей буде розглянута протягом 24 годин, а в деяких випадках до 14 днів. Чоловік зазначив, що гроші на карту йому зарахували досить швидко протягом години, однак у нього залишилося кілька питань до банку.

Скріншот скарги


"Чому термінал не видав жодного попередження про те, що сума не може перевищувати 4999 грн. Якби ваша операція з повернення зайняла до 14 днів, ви б мені сплатили відсотки? Я не хотів, що б в русі по рахунку у мене була видна дана операція, тепер її бачать родичі і задають зайві питання", - розповів він.


У Приватбанку принесли вибачення за незручності. При цьому зазначили, що в банку постійно проводять модернізацію та обслуговування обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій.

"Для здійснення повернення нам необхідно переконатися, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення здійснюється на вашу картку в банку. Інформація про рух коштів є банківською таємницею і не доступна третім особам", - розповіли в банку.

Популярні новини зараз

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Показати ще

Відповідь банку

Раніше повідомляли, Українка поскаржилася на ПриватБанк після нещадної афери: "винен шарашкіним конторам гроші".

Як повідомляв Знай.ua , клієнтка Приватбанку розповіла про обман з чеками: "хто в цьому винен?".

Знай.ua писав, у клієнтки "Ощадбанку" взяли гроші за неіснуючу страховку: "стрес і зіпсований настрій".