В останні кілька місяців українці стали з новою силою скаржитися на сервіс lержавного банку "Ощадбанк", де більшість пенсіонерів отримують свої законні виплати. На цей раз мова піде про те, як хакери можуть за допомогою даних клієнта обчистити рахунок. Українець, зареєстрований як фізособа скаржиться, що банк нібито "краде гроші".

Важливо попередити, що в своєму зверненні клієнт банку не підбирає ласкавих слів, а викладає все прямо.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"Не рекомендую користуватися послугами банку, це не банк, це великий сарай. З рахунку юридичної особи пішла велика сума грошей. Банк визнав що їх систему було зламано хакерами і на цьому все. Безпека банку це порожнє місце, яке займають некомпетентні люди. Випадків злому рахунків дуже багато, банк всіляко намагається це приховати. У кого є гроші на рахунках потрібно терміново забирати і переводити в інший банк.", - пише незадоволений клієнт.

Популярні новини зараз

Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

Показати ще

Відгук незадоволеного клієнта, скріншот: Minfin

Варто також зазначити, що офіційні представники банку дали свою відповідь: "Добрий день! Випадки "злому системи" виключено. Ситуацію, описану вами, хотіли б перевірити детально. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ і номер телефону, а також відділення банку, в якому обслуговуєтеся. Будемо Вам вдячні".

Раніше повідомляли, обурений українець звинуватив ПриватБанк в махінаціях з поверненням авіаквитків: "Це навіть не 50%, а 47% від суми".

Як повідомляв Знай.uа, українець взяв кредит у ПриватБанку і залишився "голим": "Погрожували і ображали".

Знай.uа писав, українець поповнив карту в терміналі ПриватБанку і отримав помилку: "Не видав жодного попередження".