Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнт поскаржився, що банкомат не видав гроші через помилку, але списав їх з рахунку.
Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
За словами чоловіка, йому знадобилося зняти 5000 гривень в банкоматі, але через раптову помилку він не видав гроші і виплюнув карту.
Після цього клієнт Приватбанку спробував додзвонитися до оператора тех. підтримки, але потрапив на бота. Зв'язатися з працівником банку вдалося тільки через чат підтримки в Приват24, щоб нарешті розібратися в ситуації, що склалася.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
"Все було як завжди, але в кінці банкомат видав дві помилки і не видав грошей (квитанцію теж не видав, але продовжив працювати виплюнувши картку).Намагався зв'язатися з оператором тех. підтримки через вказаний на банкоматі номер 3700, але цей бот нічого крім балаканини і послуг не пропонував аж до 16:17. (Зв'язатися з оператором тех. підтримки через цей номер 3700 нереально!)
Добре що у мене на руках був приват24 в мобільному додатку. Через чат вдалося зв'язатися з оператором тех. підтримки і розібратися в ситуації",- написано у відгуку.
За словами чоловіка, в тех. підтримці побачили і зафіксували збій в роботі банкомату і сказали чекати інкасації та повернення коштів протягом 1-14 днів.
Клієнту Приватбанку навіть вдалося поспілкуватися з інкасаторами і розпитати про свою ситуацію і вони відповіли, що гроші обов'язково повернуть.
"Тепер же дивлюся на відгуки людей про подібну проблему і бачу що не всім повертають і великий шанс що про цей випадок можуть забути ніби нічого не було. Пишу цей відгук з метою проінформувати про подібну проблему. Буду чекати повернення коштів на карту", - написав про свої переживання чоловік.
У самому банку відповіли, що їм шкода, що клієнту довелося зіткнутися з такою ситуацією і пообіцяли, як можна швидше повернути кошти на карту.
"Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Ми ретельно перевіряємо такі випадки і намагаємося якомога швидше повернути кошти клієнту", - відповіли В Приватбанку.
Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."