Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнт поскаржився, що термінал прийняв гроші, але на рахунок вони не надійшли.
Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
За словами чоловіка, він хотів поповнити доларову картку в терміналі. При цьому не надавши значення, що у людини, яка перед ним термінал забрав кошти, а на рахунок не зарахував.
Клієнт Приватбанку вніс 100 доларів в термінал, але вони не з'явилися на балансі. Після цього на терміналі з'явився напис, що він не приймає купюри.
"Відразу, не відходячи, подзвонив оператору, дав всі дані, оператор сказала щоб я завершив операцію на терміналі і що протягом 24 годин гроші будуть повернуті на мою картку. Я натиснув завершити.
Через деякий час в особистому кабінеті з'явилася моя заявка, але ще через пару годин з'явилося повідомлення що рішення буде прийнято тільки після результатів інкасації через 1-14днів", - написано у відгуку.
Через деякий час в особистому кабінеті з'явилася моя заявка, але ще через пару годин з'явилося повідомлення що рішення буде прийнято тільки після результатів інкасації через 1-14днів", - написано у відгуку.
Через добу клієнту приходить повідомлення без пояснень, що збій терміналу не підтвердився. Оператор також не змогла пояснити причин даного рішення.
"Трохи більше ніж через добу з'явилося сухе повідомлення без пояснень що збій терміналу не підтвердився. Відразу зателефонував оператору, якому не зміг пояснити причин (не зміг повідомити ні результатів інкасації, нічого) і також відмовився коментувати старий чоловік також мав таку ж проблему з терміналом, це мовляв не коментуємо. Оператор створила нову заявку (22595546), і через годину знову з'явився сухий відмова без пояснень, знову те ж, що збою не зафіксовано. Наступне звернення теж нічого не дало, вимагав пояснень, оператор сказав що уточнить про причини того що є відмова (фото, Відео, результати інкасації, і т. п) і мені передзвонить", - поскаржився клієнт.
При цьому протягом дня чоловікові ніхто так і не подзвонив і він досі чекає. Також українець припустив, що таким чином ПриватБанк заробляє на клієнтах.
Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Популярні новини зараз
Показати ще
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."