Клієнт "ПриватБанку" заявив про несанкціоноване списання значної суми коштів фінансовою установою. Через це він має намір зняти всі гроші та закрити банківські карти.

Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфін. Клієнт "ПриватБанку" розповів, що неприємний інцидент стався з його другом. За його словами, у чоловіка списали з рахунку 35 тисяч.

"Я йду від вас. Ви знаєте, у світлі останніх подій, коли відбулося несанкціоноване списання 35 тисяч з рахунку друга нашої сім'ї, що було останньою краплею, я відмовляюся бути вашим клієнтом, знімаю всі гроші і закриваю карти. Я чув про подібні ситуації, думав, що все замовне, поки подібне не сталося в моєму колі спілкування.", - розповів автор повідомлення. Скарга на ПриватБанк

Приватбанк, фото: Знай.uа

Автор скарги додав, що співробітники банку не допомогли у вирішенні ситуації. Натомість в фінансовій установі радять звернутися у поліцію.

Популярні новини зараз

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

"Розбиратися ви не хочете, точніше ви говорите, що ви ні до чого, поліції все одно... я не буду обкладати триповерховим, просто максимально обриваю нашу взаємодію і докладу максимум зусиль для агітації зробити те ж саме серед знайомих. Щасливо залишатися.", - додав він. Скарга на ПриватБанк

Водночас у Приваті відповіли, що банк піклується про безпеку коштів на рахунках та робить все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти грошима клієнтів.

"В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист даних та грошей клієнтів. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв.", - відповіли у ПриватБанку. ПриватБанк

Скарга на ПриватБанк, фото: minfin.com.ua

Нагадаємо, клієнт "Привату" показав, як банк перевів його гроші на "лівий" сайт: "Несанкціоноване списання". Клієнт "ПриватБанку" заявив про несанкціоноване списання коштів

Як повідомляв портал "Знай.ua", українка з пенсійною карткою "Ощадбанку" втратила десятки годин через одну кнопку: "Чекати на дозвіл...". Жінка написала відгук не відразу після візиту в банк, їй довелося трохи "охолонути"

Також "Знай.ua" писав, на українку взяли кредит в "МоноБанку" після крадіжки телефону, співробітники тільки поспівчували. Шахрай скористався додатком