Вже ціла низка ошуканих за останні 6 років скаржаться на ПриватБанк, через який відбулися сумнівні фінансові перекази. Відомо, що в одного чоловіка сума вкрадених коштів перевищує 1 мільйон гривень.

Зникнення грошей помітив колишній мешканець Криму, що переселився на материкову частину України після анексії півострова. У відгуку сказано, що в 2015 році він помітив, що з його заблокованого банківського рахунку гроші були переведені на ім'я компанії "ООО Фінансова компанія "Фінілон"".

"У ПриватБанку, посадові особи якого запевняли мене лише тиждень тому, що будь-який рух по заблокованим рахункам кримчан можливий лише і виключно за розпорядженням Національного банку України, не змогли прокоментувати цей переказ. Однак сам факт переказу підтвердили. Співпрацівник, з яким я розмовляв, повідомив, що нічого не знає про існування "ООО Фінансова компанія "Фінілон,""- йдеться у повідомленні.

Пізніше автор відгуку встановив, що засновник "Фінілону" є ООО "Істейгарант", яку, в свою чергу, заснував "ПриватБанк".

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Крім того, стало відомо і про інших жертв "Фінілону".

"Сьогодні випадково дізналася, що в мене є борг перед компанією "Фінілон", який після анексії Криму ПриватБанк передав борги та депозити! ПриватБанк відмовляється надавати будь-яку інформацію: звідки взявся борг, кредитну історію до 2015 року, на якій підставі мій борг взагалі (якого немає) комусь продали??" - йдеться у відгуку.\

В свою чергу, ПриватБанк написав заяву про зміни правил погашення боргів колишніх мешканців окупованого півострову.

"30 січня 2015 року у зв’язку з анексією, АР Крим і зупиненням діяльності Банка на цій території в розділ «1.1.7. Додаткові положення» Умов та правил надання банківських послуг внесені зміни про порядок взаємодії за договорами Клієнта з Банком. У разі невиконання Клієнтом обов’язків, передбачених п. 1.1.7.59. цих Умов та Правил, подальша взаємодія по договору Клієнта з Банком буде здійснюватись з Товариством з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «ФІНІЛОН,» - йдеться у повідомленні.

Але, за словами представника ошуканого кримчанина, компанії "Фінілон" за адресою, вказаною у повідомленні, не існує.

Це не вперше, коли люди скаржаться на проблеми з ПриватБанком. Так, клієнтка банку розповіла, що її карту помилково заблокували за чужий борг.

Ще одна клієнтка банку розповіла, як вона погасила борг, але їй досі нарахували 1600 гривень до сплати.

Також, українка після повернення з-за кордону поскаржилась на Ощадбанк, який протягом чотирьох років знімав у неї гроші за відсутність руху коштів.