В Україні зросли ціни не лише на їжу та комуналку, а й на послуги мобільного зв'язку. Найважче справлятися пенсіонерам, виплати яких сильно знецінилися через інфляцію.
На facebook-сторінці компанії Vodafone з'явилася скарга абонента, який попросив надати пенсіонерам можливість переходу на пільговий тарифний план з обмеженим набором послуг.
Однак, як заявив чоловік, мобільний оператор офіційно відмовив у такому проханні.
"Огидне ставлення до клієнтів. Попросив перевести пенсіонера на нижчий тариф із меншою кількістю інтернету, відмовили. Нікому не раджу користуватись послугами цього оператора. Крім постійного підвищення цін, нічого хорошого немає", - поскаржився українець.
Росіяни ненавидять ці українські імена: ось чому вони викликають у них лють
За скромну надбавку доведеться поборотися: ПФУ поставив пенсіонерам умови
Не відправлять далеко: хто може служити поруч з домом
Спишуть з картки всі гроші: у ПриватБанку терміново звернулися до всіх клієнтів
У Vodafone відреагували на невдоволення абонента, але лише підтвердили, що для пенсіонерів не передбачено жодних винятків у тарифікації послуг.
"На жаль, але наразі в нас немає окремих тарифів для пенсіонерів, можливо за номером, за яким ви отримали консультацію - вже найдешевший тарифний план, який в нас є, тому більш дешевшого вам не змогли запропонувати", - йдеться у відповіді.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" переманює користувачів: пропонують спеціальні тарифи для тих, що перейшли з інших мобільних операторів.
Також наш портал інформував, мобільний рахунок можна поповнити без інтернету: для кого з'явилася нова послуга.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell вводить зміни в тарифах: хто платитиме більше.