Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Працівники Привату зливають інформацію про клієнтів банку наліво і направо. Кому то за гроші, кому то просто так, але це 100% факт. Після того, як звернення в службу безпеки (були названі ПІБ працівника, який зливав Інфо, ПІБ людей, які були "злиті" і навіть час +/- 1 година) не дало абсолютно ніяких результатів, відмовився від використання цього недобанку. Будьте пильні", - йдеться в публікації.
Нагадаємо, клієнта "Ощадбанку" шахраї залишили без грошей, звинувачує касира: "Карту нікому не давав і не показував"
Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс
У Дніпрі підлітки два дні громили "Varus" та штурмували ТРЦ під російський реп із матами: "Жалюгідне видовище"
Стосується одержувачів пенсій, субсидій та пільг: важливе попередження від ПФУ
Пенсію можна підвищити майже на 300 гривень: яку довідку треба передати до ПФУ
Як повідомляв "Знай.ua", "ПриватБанк" обнуляє кредити українців: "Нічого не пояснили, в односторонньому порядку"
Знай.ua писав, шахраї пронюхали слабкості "Нової Пошти", українці залишаються без грошей і посилок: "Всього два кроки..."