Українець поскаржився на набридаючі дзвінки від "ПриватБанку" і заявив про ознаки шантажу від співробітників фінансової установи.
Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
За словами якогось Шурика Линника, співробітники ПриватБанку постійно телефонують йому з різних номерів і вдаються до методів шантажу. Незадоволений клієнт повідомив, що у зв'язку з недавньою аварією він почав втрачати слух і одне вухо у нього практично не чує. Друге вухо періодично чує погано.
"За те, що я втратив працездатність, приватівська страхова не виплатила мені ні копійки, і мій кредит був застрахований і приват говорив що це мої проблеми! Тому неповажний банк це вже ваші проблеми", - заявив українець.
16-17 годин без світла: що буде з електрикою найближчими днями і де ситуація найважча
Борги за комуналку та кредити: які нові санкції приготували боржникам
Що робити, якщо генератор сусідів заважає своїм шумом
Підвищення тарифів на світло: коли та на скільки подорожчає
Буквально через 20 хвилин співробітники ПриватБанку відповіли Шурику Ліннику на його скаргу на сайті Мінфіну. Фінансова установа написала, що на даний момент компетентні фахівці перевіряють інформацію по описаній ситуації і незабаром зв'яжуться з чоловіком для подальших розглядів.
У коментарях користувач сайту відзначили, що чоловік має право не спілкуватися з тими, хто дзвонить йому по телефону. Однак, у відповідь інший користувач мережі зазначив, що чоловікові добре б заплатити і кредит. До цих слів автор негативного відгуку додав, що його кредит був застрахований.
Нагадаємо, що Українка в "ПриватБанку" отримала нового чоловіка і заблокований рахунок:" Я незаміжня!".
Як повідомляв портал Знай.uа, клієнт "Ощадбанку" довгі місяці не може забрати пенсію, навіть скарга не допомагає.
Також Знай.uа писав, що клієнт "ПриватБанку" не зміг отримати свої гроші через верифікацію: 30 разів намагався.