Українці все частіше почали скаржитися на роботу Державного підприємства "Укрпошта". Скарги найрізноманітніші-від якості обслуговування, до зіпсованого товару після доставки.
Більшість скарг так і залишаються не поміченими, тому, був створений спеціальний портал, де українці можуть писати свої відгуки після відвідування різних магазинів і подібних підприємств.
Цього разу поговоримо про "Укрпошту".
Володимир пише, що підприємство краде посилки з маркетплейсу Аліекспересс.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
"Замовив на Аліекспрес товар, ніякого повідомлення від Укрпошти не було, на сайті відстеження трекера показує що посилку видали у відділенні о 21.00 це при тому що відділення працює до 19.00 нікому нічого не доведеш. Зворотного зв'язку нуль!!"- поділився невдалим досвідом чоловік.
Олександр теж мав сумний досвід з даним підприємством. Справа в тому, що тепер в "Укрпошті" не можна упакувати посилку в свою упаковку, якщо на ній є які-небудь написи.
"У моєму випадку упаковка термо містила напис англійською мовою, написано: дані ТЕХНІЧНІ упаковки, витримує температуру -40 + 80, не нагрівається і стійка до відкритого вогню, водонепроникна! Все, напис дрібним текстом англійською мовою, значок Євро!"- пише клієнт.
У колл-центрі йому заявили те ж саме, і все для того, щоб продати свою упаковку під будь-яким приводом. При цьому, він зазначив, що консультанти самі не можуть нічого відповісти, оскільки не знають.
Ганна не влаштувала швидкість обслуговування у відділеннях:"повільно, неввічливо і ненадійно".
Вона зазначила, що тарифи дійсно непогані, проте швидкість співробітників порівнянна з равликами. При цьому, багато з них, як зазначила Ганна, ніби роблять послугу.
Стан відділень також сильно бажає кращого, так як вони створюють атмосферу апокаліпсису і післявоєнного часу.
І ще один відгук написав Самір Хомсі Як. Працює з підприємством вже протягом півтора років, і щодня у нього відправки посилок. Йдуть дуже погано, постійно застрягають на сортувальному складі в столиці. Бували випадки, коли посилки більше місяця лежали в різних відділеннях.
Довелося скоротити роботу з підприємством до мінімуму, і якщо це продовжиться, то доведеться повністю перейти на інше.
Раніше повідомляли, українець у відділенні "Укрпошти" став свідком комунальних баталій: пенсіонери на сходинках, спека і зламані комп'ютери.
Як повідомляв Знай.uа, Рибчинський розповів, чому йому як Герою України не вдалося отримати пільги.
Знай.uа писав, надбавку в 100 гривень можуть відібрати? В Україні заговорили про скасування підвищених пенсій.