Українці скаржаться на послуги "Нової Пошти". Про це стало відомо з відкликання на порталі otzyvua.net.
Українець розповів, що на "Новій Пошті" йому відмовилися видавати гроші за відправлену посилку.
За словами чоловіка, він відправив посилку з оплатою. Одержувач успішно забрав її про вніс гроші. Однак, коли відправник прийшов у відділення пошти, йому відмовилися видавати гроші. Повернути кошти одержувачу також відмовилися. У зв'язку з цим українець висловив своє невдоволення.
"Я відправив посилку одержувачу, одержувач отримав її і оплатив. Коли я прийшов у відділення Нової Пошти, гроші мені відмовилися видавати. Відмовилися також повернути суму одержувачу. Вкрали, служба підтримки відсилає. Вдавіться..." - зазначено у відгуку.
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Представник "Нової Пошти" відповів на відгук і попросив чоловіка більш детально описати ситуацію, щоб розібратися в даному питанні.
"Добрий день, Олег! Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, яка виникла і наведіть приклад накладної, щоб ми мали можливість у всьому детально розібратися." - зазначено у відповіді "Нової Пошти".
Також ще один клієнт "Нової Пошти" залишив скаргу на якість послуг. За його словами, останнім часом на відділеннях служби доставки почастішали випадки хамської поведінки і знизилася якість обслуговування. Крім того чоловік висловив невдоволення з приводу критеріїв до упаковки відправлень через які клієнти змушені все частіше купувати коробки від "Нової Пошти".
Представник компанії відповів на відгук і висловив жаль, що чоловік залишився незадоволений послугами "Нової Пошти". Разом з тим він підкреслив, що номи по упаковці посилок створені з метою забезпечити їх безпеку.
Нагадаємо, що українець з карткою "ПриватБанк" отримав десятикратне обмеження рахунку: "Змушують себе душити..."
Як повідомляв портал "Знай.uа", Vodafone списав гроші клієнтки за неіснуючу послугу: "Не перебивайте мене"
Також, "Знай.uа" писав, що українець з карткою " Ощадбанку "в беззвучному режимі втратив доступ до грошей:" Лежить у відділенні..."