Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Фотографують вас кожен раз, як міняєте пластик або активізацію даних і т.д. по-друге, потрібно тричі розписатися пальцем в планшеті. Що підписуєш не зрозуміло, на питання чи можливо це роздрукувати і підписати відповіли, що системою не передбачено. Емоцій море ... таке враження, що ти не в поважній банківській установі, а де інде... а якщо термін дії закінчився на декількох картках... Ось вже весело буде", - пише користувач у відгуку.
"Ми звернулися до вас в Приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти і докладніше розглянути ваш випадок", - йдеться в їх відповіді.
Пенсіонери втратять надбавки: кого торкнеться у першу чергу
Стосується одержувачів пенсій, субсидій та пільг: важливе попередження від ПФУ
ТЦК не питатиме: після отримання повістки чоловікам не залишать вибору
Нові правила мають скоротити кількість ухилянтів: чоловіки повинні прийти до ТЦК
Нагадаємо, ПриватБанк вимагає незрозумілий пакет документів для "оплати частинами": "Все в нормі, але отримав відмову"
Як повідомляв "Знай.ua", клієнт "Привату" заявив, що банк не дозволив йому зняти готівку з власної картки: "Грошей не дамо, їх немає"
Знай.ua писав, банкомат ПриватБанку залишив клієнта без 5000 гривень через помилку: "Продовжив працювати виплюнувши картку"