Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнтка поскаржилася, що у неї вкрали телефон, а після злодії залишили її без 20 тисяч гривень.

Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

За словами дівчини, у неї витягли телефон і вона вирішила зателефонувати на 3700, щоб заблокувати карту, але не вийшло - всі оператори були зайняті.

Вже пізніше в банкоматі виявила, що на карті не вистачає грошей.

Після відновлення номера телефону і доступу в Приват24 з'ясувалося, що з карти злодії зняли 16 тисяч гривень, змінили пароль для входу в Особистий кабінет, перевели частину суми на карту Монобанку і спробували підвищити кредитний ліміт.

Популярні новини зараз

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Показати ще

"Після чергового дзвінка співробітники банку відправили мені фото людей з банкоматів і сказали звернутися в поліцію. Поліція майже місяць мовчить, додзвонитися в приймальню неможливо.
Підсумок: тут багато хто скаржиться, що їх фотографують, вимагають довідки, блокують перекази на 50 грн. Зате злодії вільно проводять 5 (!) транзакцій по зняттю з банкомату 16 тисяч без карти і пін-коду, потім вільно зламують аккаунт приват24 і переводять гроші в 2 прийоми на свою карту. І це для банку зовсім не підозрілі операції", - написано у відгуку.

Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."