Клієнт ПриватБанку поскаржився на подвійне списання коштів при розрахунку карткою в магазині та аптеці. Виявилося, що грошей назад йому так і не повернули.
Про це йдеться у скарзі на сайті Мінфін.
"Вчора залишав відгук з причини подвійного списання коштів при розрахунку карткою в магазині та аптеці 23 березня. Сьогодні Приват розглянув одну з двох заявок по АТБ-маркет № 1470590. Дива не сталося - відмовили у поверненні коштів.", - йдеться у повідомленні.
Клієнт фінансової установи запевнює, що у Приват24 чітко видно, що по карті є два списання 252 грн 70 коп. о 10:13 і точно таке ж списання о 00:00. Така ж ситуація з оплатою в аптеці о 10:52 при покупці на суму 209 грн 80 коп. і о 00:00 знову ж таки - 209.80.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
"Що характерно в чеку з терміналу магазину в 10:13 відображені реквізити старої карти, а в чеку з того ж терміналу в 00.00 вже реквізити нової карти. Код авторизації в чеку о 10.13 та о 00.00 один і той же. Приват це не дивує, вони на своєму - подвійного списання немає. Цікаво, як реквізити нової картки, яка була отримана о 12.00 і ніколи в магазині не використовувалася, опинилася в чеку магазину о 00.00? ", - йдеться у повідомленні.
Автор скарги додав, що залишив повторну заявку і знову відправив чек з магазину, сподіваючись на справедливість.
"Але Привату на це теж плювати, вони не бачать, що сума на рахунку зменшилася. Ще кажуть як вони прискіпливо провели перевірку. Сьогодні знову залишив повторно заявку. Відправив їм повторно чек з магазину в 10.13 і чек 00.00 може побачать. В аптеці взагалі їх термінал стоїть, але і тут вони не ворушаться. Винні всі, але тільки не вони.", - йдеться у повідомленні.
Водночас у банку пообіцяли розглянути питання клієнта у приватному порядку.
"Добрий вечір! Із зрозумілих причин не маємо змоги надати інформацію персонального характеру публічно. Ми надали інформацію за даним питанням у відповідь на ваше звернення в особистих повідомленнях.", - відповіли співробітники банку.
Нагадаємо, телефонні шахраї обібрали довірливих пенсіонерів на сотні тисяч гривень: популярна схема досі працює. Правоохоронці затримали організовану злочинну групу
Як повідомляв портал "Знай.ua", шахрай спритно обвів касирку довкола пальця: як не попастися на новий прийом. Зловмисник намагався обдурити касирку у магазині
Також "Знай.ua" писав, що молода львів'янка повторила трагічну долю Анни Кареніної. Жінка загинула на місці НП