В останні кілька місяців клієнти одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк" скаржаться на сервіс фінустанови. Справа в тому, що деяким клієнтам просто відмовляють в обслуговуванні і не перевипускають пластикові карти. Навіть аргументи в стилі: "офіційна робота" і "без приводів в міліцію" не допомогли.

Про це стало відомо завдяки новому зверненню клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

ПриватБанк, скріншот: YouTube

"Прийшов міняти карту по терміну дії-сказали мені відмовлено у видачі пластикових карт. Почав дзвонити, у відділення пішов, онлайн просив допомоги. Ані пояснень, ані допомоги у вирішенні питання. Іди як то кажуть Ти дорогий клієнт***.

А я відповідальний громадянин, з офіційною роботою, без приводів в міліцію. Загалом огидна підтримка клієнтів. Відмовляйтеся від Привату-рекомендую.", - написав українець.

Популярні новини зараз

"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Варто також зазначити той факт, що у відповіді від офіційного представника "ПриватБанку" клієнту порадили чекати на телефонный дзвінок: "Добрий день! Вже перевіряємо, чим можемо допомогти в цій ситуації. За результатом Вам зателефонуємо".

Раніше повідомляли, пенсіонер не може переоформити карту Ощадбанку після переїзду в іншу область: "Потрібно їхати назад".

Як повідомляв Знай.uа, українець з карткою "ПриватБанку", після платежів до Азербайджану, потрапив у повний блок: "Тупо кинули...".

Знай.uа писав, "Ощадбанк" потрапив у скандал з "мертвим" рахунком: "Комісія за комісію".