В основному Telegram-канал "Чорний Список" публікує фотографії та відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
У публікації йдеться, що замовлення було зроблено на першій касі і йому практично миттєво віддали хот-дог, після чого відправили для оплати на другу касу. Він оплатив Замовлення, йому віддали блюдо, залите зверху майонезом. Хлопець витер соус прямо в руках у касирки і помітив, що хот-дог був надкушений.
"Пояснення покупцеві не надали, гроші повернули моментально. #Київ", - йдеться в публікації.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
"Цікава історія)", "Ух ти!!! Хтось вже куснув!!! І замаскували як класно!!!", "Сімейна пекарня по всьому Києву з огидним персоналом, обманом з вагою виробу і відсутність заявлених інгредієнтів (практично відсутня начинка)", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, українець купив батон для бутербродів і познайомився з вусатим гостем: "В коробочці..."
Як повідомляв "Знай.ua", українець виявив вусатого нахаба в їжі з доставки: ще й лапками ворушить
Знай.ua писав, відправили 9 кг, а отримали 70: харків'янка на "Новій пошті" дізналася, що таке доставка майбутнього