"Ощадбанк" звинуватили в тому, що він занадто довго виготовляє картку для пенсіонерки. Про це написала клієнтка компанії на сайті «Мінфін».
"11 травня 2021 року я замовила електронне пенсійне посвідчення у відділенні Ощадбанку в місті Вишневе Київської області, вулиця Лесі Українки, 33б. сьогодні вже 6 липня, а документ досі не готовий! Замість обіцяних 30 днів посвідчення виготовляють вже 2 (два!!!) місяць. Я зверталася на гарячу лінію Ощадбанку, де мені сказали «що через технічні труднощі виготовлення документа затримується». Скажіть, будь ласка, що за такі технічні труднощі у вас виникли? Скільки мені ще чекати? Я не можу повірити, що в наші дні виготовлення банківської картки займає так багато часу!» ,- пояснює проблему розсерджена клієнтка.
Вона додала, що банк так і не поліпшив обслуговування клієнтів за останні роки.
"Роки йдуть, а банк не змінюється - як був "совок", так "совок" і залишився! Найогидніший банк в Україні!",- пошкодувала вона.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Вона також зазначила, що подала на банк скаргу в Урядовий портал.
"Завтра відправлю скарги в НБУ і Пенсійний фонд! Мені набридло таке байдуже ставлення!!!» ,- підсумувала пенсіонерка.
У відповідь в компанії принесли свої вибачення і запропонували допомогу для вирішення проблеми.
"Добрий день! Термін виготовлення ЕПП - 30 робочих днів, це орієнтовно 1,5 місяці. Такий тривалий час виготовлення пов'язаний з тим, що одночасно генерується і обробляється заявка в ПФУ», - нагадали клієнтці в компанії.
Там також принесли вибачення за те, що процедура виготовлення ЕПП перевищує встановлений термін.
«Зі свого боку завжди намагаємося діяти максимально оперативно. Цю ситуацію перевіримо докладно. Зняти кошти можна в будь - якому відділенні банку», - додали в службі по роботі з клієнтами.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк відмовився повернути гроші жінці за квитки на скасований рейс: "у чому логіка?"
Як повідомляє портал «Знай.uа» Шахраї зламали карту клієнта Приватбанку, ніяких підтверджень і дзвінків: "дуже засмучений"
Також «Знай.uа" писав, що ПриватБанк дозволив оплатити онлайн-покупку без згоди клієнта: "продовжує дивувати"