В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс мобільного оператора зв'язку Vodafone. Ще кілька років тому українці користувалися послугами компанії МТС, яка надалі змінила Vodafone.
Зміна назви і послуг однієї компанії на іншу не пройшла безслідно - користувачі разом зі старими номерами зберегли і ті проблеми, які були в минулому.
Справа в тому, що українці Ірині Вітковській довелося випробувати не собі, як вона сама написала - шахрайство з рахунком. Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної абонентки Vodafone на порталі "OtzyvUa".
"27 липня о 9:26 прийшла смс: "Вам підключено пакет послуг: безліміт у мережі 7 грн/день (незалежно від користування)", на рахунку у мене 9,26 грн. Терміновий дзвінок, чую у відповідь: не вистачає грошей для дзвінка.
Пенсії зростуть на 10%, але не для всіх: хто не відчує обіцяної індексації
ПриватБанк обмежує доступ до коштів без пояснень: кому може не пощастити
Нові правила оплати рахунків за воду: частину споживачів попередили про зміни
Фінансова допомога для пенсіонерів: хто може отримати більше 3 тис. гривень
Дзвоню тричі операторам, чую у відповідь: перезавантажте телефон, ми Вам послали смс, що треба зробити. Все зробила, що запропонували. Не вистачає все одно. В кінці зняли 7 грн. за мобільний інтернет, хоча він у мене відключений і я їм не користуюся.
Пообіцяли повернути гроші. Ані грошей, ані дзвінків, терміновий дзвінок, вибачте, в дупі. Далі що? І це вже не перший місяць, і навіть не другий. Досить придумувати всілякі причини, вистачить шахраювати. Скільки ще триватиме це свавілля?!", - пише Ірина Вітковська.
Раніше повідомляли, клієнту Vodafone доводиться розмовляти телефоном, не відходячи від вікна, порада оператора здивувала: "Змініть сімку".
Як повідомляв Знай.uа, шахраї перевипустили сім-карту українця і оформили на нього кредит: "Купа людей постраждали".
Знай.uа писав, клієнт "Vodafone" звернувся до продавця українською, але його не зрозуміли: "Мовна дискримінація".