В основному Telegram-канали "Чорний Список" і "Народний Ревізор" публікують фотографії та відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
А зараз, у новій публікації говорять від окремому магазині "Сільпо" на вулиці Закревського, 61/2, у Києві. Там, як повідомляють користувачі, практично кожен похід в супермаркет закінчується поверненням товару, бо ціна його збільшується по дорозі до каси.
"Ось знову, шматок сиру "виріс" на 21 грн. Персонал не реагує ніяк. Начальник відділу Валентина Кожура питання не вирішила. Все списує на"не встигли поміняти". #Київ", - пишуть у публікації.
"Ви - дуже відповідальна людина", "На 28грн навіть, а не 21", "Це їхні проблеми, що не встигли. Нехай платять зі своєї кишені!", "За такі ціни як вони продають, магазин повинен бути не те, що просто чесний, а кристально чесний", "Цінник є - зобов'язані по ньому розрахувати",- пишуть користувачі в коментарях.
Гороскоп на 28 листопада: як провести четвер із вигодою та не "наламати дров"
"Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Нагадаємо, українець мало не купив "живу" диню: "Там всередині вже сидр"
Як повідомляв "Знай.ua", завезли "молодильних яблук" по 250 гривень: українці сторопіли від цін у магазині перед Спасом
Знай.ua писав, українці продали слойку з" грибами " замість капусти: "Цвіль-це їх фішка"