Клієнтка ПриватБанку зіштовхнулася з неприємною ситуацією: після здійснення невідомого їй платежу на користь іноземної компанії її картку було заблоковано.

Кошти списали без згоди власниці, і після отримання повідомлення про успішність платежу вона негайно звернулася до служби підтримки з проханням зупинити транзакцію.

Приватбанк, скріншот з відео

Проте банк замість блокування платежу заблокував саму картку і клієнтці повідомили, що розгляд справи може тривати до 120 днів. Скаргу жінка розмістила на порталі Мінфіну у розділі відгуків. У своєму повідомленні користувач з ніком Olechkaosa описала, що жодного разу не мала справ з компанією, якою надійшли кошти, не оформляла підписок на її послуги та не створювала регулярних автоматичних платежів.

Вона залишилася без доступу до своїх коштів, що викликало розчарування та недовіру до швидкості вирішення таких питань. Після інциденту клієнтка вирішила закрити свій рахунок та перевести залишок на нову карту. Однак виявилося, що банківська операція може зайняти до 48 годин, що означає ще більше очікування.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні 25 листопада: навчання Тельців, обов'язки Левів та активність Скорпіонів

Черги на АЗС і порожні баки: водіїв готують до дефіциту пального - які причини

Українці можуть заощадити на оплаті газу до 1000 грн: що для цього треба

Українці стануть безхатьками: яка сума боргу може залишити без житла

Показати ще

Приватбанк. Фото: Today.ua
Приватбанк. Фото: Today.ua

ПриватБанк прокоментував ситуацію, пояснивши, що списання на користь іноземних компаній може відбуватися через несанкціонований доступ до реквізитів картки: CVV-коду, термін дії та номер картки.

У банку казали, що розгляд подібних скарг може справді зайняти до 120 днів через вимоги платіжних систем, які мають регламентований процес повернення коштів.

Нагадаємо, що ПриватБанк роздасть 20% знижки: гроші повернуть кешбеком.

Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк обнуляє пенсійні картки: можна втратити не одну виплату.