Українець поскаржився на відмову Монобанку в подальшому обслуговуванні після того, як став жертвою шахрайства.
Відповідний відгук клієнт залишив на сайті Мінфіну.
За словами чоловіка, нещодавно він став жертвою шахрайських дій, про що його повідомив Монобанк. Українець повідомив, що співробітники банку зв'язалися з ним близько 21-22:00 і повідомили, що існує підозра в шахрайстві, оскільки з його карти була переведена певна сума.
Клієнт розшукав всю необхідну інформацію для банку, зв'язався зі своїм покупцем і вислав співробітникам всі скріншоти.
"Через два тижні: "Ви заблоковані як клієнт банку ("На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття Вашого карткового рахунку і відмову в подальшому обслуговуванні. З повагою, команда monobank")", - написав чоловік.
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Незадоволений клієнт зазначив, що в банку йому особливо не пояснили, з якої причини вони припинили з ним співпрацю. Українець також написав, що після дзвінка про шахрайство він звернувся в банк і поцікавився, як уберегти себе надалі від подібних ситуацій: "На жаль, якоїсь конкретної відповіді я не отримав!!!".
Монобанк відреагував на скаргу клієнта, заявивши, що ситуація неприємна, проте установа дійсно може припинити обслуговування на основі отриманої інформації.
Нагадаємо, що термінал Ощадбанку відібрав у продавщиці виручку, вийшло більше зарплати.
Як повідомляв портал Знай.иа, засновник Monobank розповів про жертви дзвінка "Служби безпеки": "скільки ще треба повторювати?".
Також Знай.иа писав, що Приват погрожує заблокувати рахунки українців, Заява банку вражає: "чималі суми".