Українка поскаржилася на обслуговування ПриватБанку, який без пояснення причини заблокував її особистий рахунок.
Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфіну.
За словами клієнтки Приватбанку Людмили, вона абсолютно випадково виявила, що її карту фізособи заблокували без попередження. У банку їй повідомили потім, що рахунок був заблокований на підставі кількох заяв від невідомих платників.
"Як з'ясувалося ніякої правової підстави блокувати мою карту немає, Приват банк сам собі режисер, і їм не потрібно рішення суду для проведення таких не правових дій по відношенню до свого постійного клієнта!",- написала Людмила.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Жінка заявила, що зверталася на гарячу лінію установи, де її посилали від одного фахівця до іншого. А коли клієнтка попросила назвати пункт договору, згідно з яким банк може проводити такі неправомірні дії, її просто послали.
"Я прошу врегулювати моє питання в найкоротші терміни у керівництва Приват Банку, інакше я буду змушена шукати інший банк для співпраці. А всіх інших хотілося б попередити, про те як приват Банк, піклується про сервіс і обслуговування надійних постійних клієнтів", - написала клієнтка.
У самій фінансовій установі вже відреагували на скаргу Людмили, написавши, що її питання вже розглядається фахівцями і буде вирішено в найкоротші терміни.
Нагадаємо, що ПриватБанк двічі списав кошти з рахунку, клієнт не може домогтися справедливості.
Як повідомляв портал Знай.иа, "ПриватБанк" загрожує блокувати карти українців, які не витрачають гроші: "каже, що я повинна".
Також Знай.иа писав, що "ПриватБанк" змінює правила прийому платежів: що потрібно знати українцям, щоб не втратити гроші.