Державний ПриватБанк накладає обмеження на картки клієнтів, блокуючи доступ до популярних послуг. Про це йдеться у скарзі українки на порталі "Мінфін".

За словами клієнтки, банк несподівано і без видимих причин наклав обмеження у виді відключення послуги "Оплата частинами". При цьому у фінустанові навіть не змогли пояснити причину такого рішення.

Приват24. Фото: скрін youtube

"Відключили функцію оплати частинами без будь-яких явних пояснень, в банку і в підтримці звичайно ніхто нічого не знає, або не можуть повідомити цю інформацію!", - зазначила українка.

Жінка підкреслила, що має ідеальну кредитну історію та в попередні роки користувалась послугою.

Популярні новини зараз

Перехід на шестиденку та навчання літом: школярів очікують зміни

Нові дозволи і заборони: у дитячих садочках змінюють правила

Боржників "обчистять" автоматично і без попередження – податкова списує не питаючи

Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки

Показати ще

ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Ніяких подробиць! Клієнт сам повинен гадати, маючи хорошу кредитну історію, про причини таких дій з боку банку, який спочатку говорить одне, а наступного дня причина вже інша", - обурилась клієнтка.

За її словами, працівники банку не розкривають ніяких подробиць, а лише аргументували обмеження "надзвичайною ситуацією в країні". Втім клієнтці не зрозуміло, чому раніше послугу не блокували, адже воєнний стан діє вже декілька років.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, неправомірні списання: українці втрачають гроші після користування банкоматами "Привату".

Також наш портал інформував, по кілька тисяч гривень з кожного: "Ощадбанк" автоматично списує гроші з рахунків пенсіонерів.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, залишилося менше тижня: в Україні візьмуть під жорсткий контроль усі грошові перекази.